wtorek, 23 czerwca 2009

Groundswell - Poison Ivey




Groundswell - Posion Ivey






O
riginal Version


P
olskie Tłumaczenie

I scream your name
And I hear no answer
In these times of darkness
I'm crazy sober
Well I want this bad
When I'm through and through the pain
And I got this feelin'
I'll never see you again

Now someone please help me
Help me, be me
But I live for you
And I, I need you here with me
But don't leave me here
Take a look I'll be your man
I look around, all around
And it's you that's in my hand
Trust me (REPEAT 5x)

Well I feel like cryin' and dyin'
And it's no wonder
I gotta hold my friends I'm feelin'
Like I'm going under
Don't leave me here
Take a look, I'll be your man
I look around, all around
And it's you that's in my hand

Trust me

I'll take you to a place I've seen
You'll never come right back to me (REPEAT 4x)
Wykrzykuję twoje imie,
I nie słyszę odpowiedzi.
W tych czasach ciemności,
Jestem szalenie trzeźwy.
Więc chcę tego zła,
Kiedy jestem całkowicie pogrążony w bólu
I mam te uczucie,
Że nigdy więcej cię nie zobaczę.

Teraz ktoś proszę pomóż mi,
Pomóż mi, bądź mną,
Ale ja żyję dla Ciebie.
Ja, Ja potrzebuję cię tutaj ze mną.
Lecz nie zostawiaj mnie tutaj
Zobacz, będę twoim mężem.
Patrzę wokół, wszędzie wokół
I to ty jesteś w moim ręku.
Zaufaj mi (Powtórz 5x)

Więc czuję sie jakbym krzyczał i umierał.
I to nic dziwnego
Muszę trzymać w ramoinach moich przyjaciół. Czuję, że
jak pójdę na dno
Nie zostawią mnie tam
Zobacz, będę twoim mężem.
Patrzę wokół, wszędzie wokół
I to ty jesteś w moim ręku.

Zaufaj mi!

Zabiorę cię do miejsca, gdzie zrozumiałem
Że nigdy do mnie nie wrócisz... (Powtórz 4x)
Tłumaczenie autorskie

Read in English:

Czytaj po polsku:




See also: / Zobacz równi:

1. Download: Groundswell – Posion Ivey

2. Groundswell – Wave of Popular Feeling (Album)

0 komentarze:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Prześlij komentarz

Boot Last Acces

Msn bot last visit powered by MyPagerank.Net

Translate

Online


Powered By Blogger
free counters
I_Love_Adam_Gontier_by_Emo_Pirate_Riot 03 01 Adam_Gontier_Avatar_by_MotivationNeeded Adam_Gontier_avatar_by_poundingonthedoor

JS-Kit Comments

 

Copyright 2009 All Rights Reserved Three-DaysGrace.blogspot.com Theme