piątek, 26 czerwca 2009

Three Days Grace - Let You Down










Three Days Grace - Let You Down





O
riginal Version


P
olskie Tłumaczenie

Trust me
There’s no need to fear
Everyone’s here
Waiting for you to finally be one of us

Come down
You may be full of fear
But you’ll be safe here
When you finally trust me
Finally believe in me

I will let you down
I’ll let you down, I’ll
When you finally trust me
Finally believe in me

Trust me
I’ll be there when you need me
You’ll be safe here
When you finally trust me
Finally believe in me

I will let you down
I’ll let you down, I’ll
When you finally trust me
Finally believe in me

I will let you down
I’ll let you down, I’ll
When you finally trust me
Finally believe in me

Never want to come down
Never want to come down
Never want to come down

(Down, let you down)

I will let you down
I’ll let you down, I’ll
When you finally trust me
Finally believe in me

I will let you down
I’ll let you down, I’ll
When you finally trust me
Finally believe in me
Zaufaj mi,
Nie ma potrzeby do strachu.
Wszyscy tu są,
Czekają na to, aż w końcu będziesz jedną z nas.

Spadasz.
Możesz być pełna strachu,
Ale będziesz tutaj bezpieczna.
Kiedy w końcu zaufasz mi,
W końcu uwierzysz we mnie.

Opuszczę Cię.
Dam Ci spokój, zrobię to,
Gdy wreszcie mi zaufasz,
Wreszcie uwierzysz we mnie.

Zaufaj mi.
Będę tam kiedy będziesz mnie potrzebować.
Będziesz tutaj bezpieczna,
Kiedy w końcu zaufasz mi,
W końcu uwierzysz we mnie.

Opuszczę Cię.
Dam Ci spokój, zrobię to,
Gdy wreszcie mi zaufasz,
Wreszcie uwierzysz we mnie.

Opuszczę Cię.
Dam Ci spokój, zrobię to,
Gdy wreszcie mi zaufasz,
Wreszcie uwierzysz we mnie.

Nigdy nie upaść.
Nigdy nie upaść.
Nigdy nie upaść.

Opuścić, opuścić Cię.

Opuszczę Cię.
Dam Ci spokój, zrobię to,
Gdy wreszcie mi zaufasz,
Wreszcie uwierzysz we mnie.

Opuszczę Cię.
Dam Ci spokój, zrobię to,
Gdy wreszcie mi zaufasz,
Wreszcie uwierzysz we mnie.

Tłumaczenie autorskie

Read in English:

Czytaj po polsku:




See also: / Zobacz równi:

1. Download: Three Days Grace – Let You Down

2. Three Days Grace – Three Day Grace (Album)

0 komentarze:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Prześlij komentarz

Boot Last Acces

Msn bot last visit powered by MyPagerank.Net

Translate

Online


Powered By Blogger
free counters
I_Love_Adam_Gontier_by_Emo_Pirate_Riot 03 01 Adam_Gontier_Avatar_by_MotivationNeeded Adam_Gontier_avatar_by_poundingonthedoor

JS-Kit Comments

 

Copyright 2009 All Rights Reserved Three-DaysGrace.blogspot.com Theme