wtorek, 23 czerwca 2009

Groundswell - S.O.B.




Groundswell - S.O.B.






O
riginal Version


P
olskie Tłumaczenie

I'm going to tell you a story
And I swear it's true
It's not about dressers and mirrors
It's not about you

It was a sunny day
I was running through the forest
The rain was pouring harder than ever
And that's when I, I lost hope

For this was a friend of mine
He made me pictures and posters
And if you're gonna be drinking wine
Please use the coasters

CHORUS:

Do you think that I tell a fib?
Well if you do I'm going to choke you in
Young man how could you prove me wrong
Cooped me up in your barn
Swallow me in your ashes
I think you need some answers

Well sweet Jane she lived down that road
We always used to visit her
And then she took me in this room
I should have known when I kissed her
Opowiem Ci historię,
I przysięgam, że to prawda.
To nie jest o kredensach i lusterkach,
To nie jest o Tobie.

Był słoneczny dzień,
W którym biegłem przez las.
Deszcz padał mocniej niż kiedykolwiek
I kiedy ja, straciłem nadzieję.

Do tego był mój przyjaciel,
Zrobił mi zdjęcia i plakaty.
i jeśli zamierzałeś pić wino
Proszę używaj podkładki.

Refren:

Czy uważasz, że mogę opowiadać bujdę?
Cóż, jeśli nie, będziesz trzymał język za zębami.
Młody człowieku, jak możesz udowodnić mi błąd?
Uwięzisz mnie w twojej stodole?
Połkniesz mnie w twoim popiele?
Uważam, że potrzebujesz jakiś odpowiedzi.

Cóż, słodka Jane naprawiała winy tej drogi.
Zawsze zwyczajnie odwiedzalismy ją.
A potem wzięła mnie w tym pokoju,
Powinienem był wiedzieć, kiedy ją pocałowałem.

Tłumaczenie autorskie

Read in English:

Czytaj po polsku:




See also: / Zobacz równi:

1. Download: Groundswell – S.O.B

2. Groundswell – Wave of Popular Feeling (Album)

0 komentarze:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Prześlij komentarz

Boot Last Acces

Msn bot last visit powered by MyPagerank.Net

Translate

Online


Powered By Blogger
free counters
I_Love_Adam_Gontier_by_Emo_Pirate_Riot 03 01 Adam_Gontier_Avatar_by_MotivationNeeded Adam_Gontier_avatar_by_poundingonthedoor

JS-Kit Comments

 

Copyright 2009 All Rights Reserved Three-DaysGrace.blogspot.com Theme