niedziela, 5 lipca 2009

Three Days Grace - My Own Life





Three Days Grace - My Own Life







O
riginal Version


P
olskie Tłumaczenie

Can you feel it?
It sets me in this world
Designing all the paintings of the world
And it's the right that sets me in this world

It's ornamental when i'm waiting for you
So you want it that way
Don't you talk just listen

And i wait for this to be over
So i'll start

Does it show when were not well behaved
It's always there when you not expecting it
So you complain your legs are tired
Sit in my chair
Don't fall through it

So you want it that way
Don't you talk just listen
And I wait for this to be over
So i'll...

I'm never gonna get my own life
Now i'm never gonna get my own life
I forgot i'm never gonna get my own life now
I'm never gonna get my own life now
Now i'm never gonna get my own life now.

Czy czujesz to?
To ustawia mnie na tym świecie,
Projektuje wszystkie obrazy tego świata,
I to prawo, które ustawia mnie na tym świecie.

To ozdoba, kiedy czekam na ciebię,
Więc chcesz tego w ten sposób,
Nie możesz mówić tylko słuchać.

I czekam, dla tego by być ponad,
Więc zacznę.

To pokazuje, kiedy niedobrze zachowałem się.
Zawsze wtedy, gdy się tego nie spodziewasz.
więc skarżysz się, że twoje nogi są zmęczone.
Siedź w moim krześle.
Nie spadnij z nigo.

Więc chcesz tego w ten sposób,
Nie możesz mówić tylko słuchać.
I czekam, dla tego, by być ponad,
Więc będę.

Nigdy nie dostanę mojego własnego życia,
Teraz nigdy nie dostanę mojego własnego życia.
Zapomniałem, że nigdy nie dostanę mojego własnego życia teraz.
Nigdy nie dostanę mojego własnego życia teraz
Teraz nigdy nie dostanę mojego własnego życia.

Read in English:

Czytaj po polsku:



0 komentarze:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Prześlij komentarz

Boot Last Acces

Msn bot last visit powered by MyPagerank.Net

Translate

Online


Powered By Blogger
free counters
I_Love_Adam_Gontier_by_Emo_Pirate_Riot 03 01 Adam_Gontier_Avatar_by_MotivationNeeded Adam_Gontier_avatar_by_poundingonthedoor

JS-Kit Comments

 

Copyright 2009 All Rights Reserved Three-DaysGrace.blogspot.com Theme